مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 17:102021-08-15سياسي

توزیع 72 هزار پرس غذای گرم در تاسوعا و عاشورا حسینی در گیلان 


به نیت 72 شهید صحرای کربلا، با همت مردم، خیرین، سپاه و پایگاه های بسیج در روز تاسوعا و عاشورا 72 هزار پرس غذای گرم در بین مردم و نیازمندان توزیع می شود.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: به نیت 72 شهید صحرای کربلا، با همت مردم، خیرین، سپاه و پایگاه های بسیج در روز تاسوعا و عاشورا 72 هزار پرس غذای گرم در بین مردم و نیازمندان توزیع می شود.

  سردار محمد عبدالله پور عصر امروز در رزمایش کمک های مؤمنانه که هم زمان با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزار شد، اظهار کرد: سپاه در تهیه و توزیع بسته های معیشتی از ابتدای کرونا تاکنون در کنار مردم بوده است.

وی با بیان اینکه مردم گیلان همواره در کمک به همنوعان خود سابقه درخشانی دارند، افزود: کمک های مؤمنانه موجب ایجاد بارغه امید در جامعه می شود.

عبدالله پور از پخت 72 هزار پرس غذای گرم در گیلان همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و افرود: به نیت 72 شهید صحرای کربلا، با همت مردم، خیرین، سپاه و پایگاه های بسیج، 72 هزار پرس غذای گرم در بین مردم و نیازمندان توزیع می شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان از برگزاری رزمایش بسیار بزرگ مواسات در ایام اربعین خبر داد و افزود: برنامه بعدی سپاه قدس گیلان برای روز اربعین برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 72 هزار پرس غذای گرم در تاسوعا و عاشورا حسینی در گیلان 

توزیع 72 هزار پرس غذای گرم در تاسوعا و عاشورا حسینی در گیلان